Verzending & Retourneren
Als het pakket klaar is gemaakt voor verzending, kun je het inleveren bij het dichtstbijzijnde postkantoor om het (op eigen kosten) te versturen naar onderstaand adres. LET OP: Dit hoeft niet persé via DHL! Voeg de pakbon of zelf een papiertje met je gegevens bij de retourzending, zo weten wij van wie het pakketje is! Schrijf tevens op waarom de items retour komen. Let op verwijder het label of plak het nieuwe label hier overheen zodat het pakketje niet naar het oude adres wordt verzonden. Mocht dit wel gebeuren zijn wij hier niet verantwoordelijk voor.
Levering
Een bestelling wordt in de meeste gevallen binnen 24 uur verzonden. Hierbij geldt: voor 22:30 besteld, de zelfde dag verzonden. Wij streven ernaar het pakketje de volgende dag bij je af te leveren. Op zaterdag wordt er niet verzonden, dit valt dan buiten de 24 uur. Als u op zondag voor 16.00 uur besteld, wordt het pakket dezelfde dag verzonden. Heeft u uw (gehele) bestelling niet binnen 2 werkdagen binnen (en zitten er geen pre-orders bij de bestelling)? Neem dan even contact met ons op. NA 14 dagen is het niet meer mogelijk voor ons om een onderzoek op te starten bij de DHL. Meldt het ons zo snel mogelijk indien je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen.
Pre-order bestellingen worden verstuurd binnen 2 werkdagen vanaf de aangegeven datum. Heeft u meerdere artikelen besteld? Dan wordt dit tegelijk met uw pre-order item verzonden. Bestellingen die vanaf zaterdags 16.30 t/m maandags 11.30 zijn gemaakt kunnen wij aangezien we gesloten zijn niet meer aanpassen of annuleren. (Wij pakken namelijk niet zelf in en het bedrijf wat onze bestellingen verstuurd ontvangt geen mails van klanten).
De bestellingen worden geleverd met DHL. Is uw bestelling vertraagd dan zijn wij hier niet aansprakelijk voor. Wij zullen een onderzoek opstarten en er alles aan doen om de bestelling z.s.m. bij u af te leveren. Voor een onderzoek staan maximaal 8 werkdagen. Wij vinden dat dit uiteindelijk nooit ten koste van de klant mag gaan. Dit houdt in dat u het bedrag terugkrijgt of dat uw Afterpay factuur wordt aangepast indien er geen uitsluitsel kan worden gegeven over het pakket.
Verzendkosten
Onze verzendkosten bedragen €4,95.
Ophalen in de winkel
Wanneer je een bestelling op wil halen in de winkel kun je ons een berichtje sturen via Facebook, Instagram of de mail. Geeft aan om welk item het gaat, welke kleur en welke maat je zou willen hebben. Wij zullen kijken of het item op voorraad is.
Wanneer je het bij de extra informatie aangeeft wordt je bestelling alsnog verzonden omdat de pakketjes extern ingepakt worden. (Dit is anders dan bij Divello.)
Retourneren
Bent u toch niet helemaal tevreden met de bestelling? Jammer, maar dat kan gebeuren! Lees hieronder hoe u de bestelling kunt retourneren.
Check eerst of uw bestelling in aanmerking komt voor retourneren:
-
Retourneren kan binnen 14 dagen. Het artikel dient, daarna, binnen 14 dagen na verzenden bij ons in de winkel in goede orde ontvangen te zijn. Hierna vervalt het recht op een terugbetaling van de bestelling. Houdt er rekening mee dat het factuur van Riverty gewoon voldaan moet worden bij het te laat terugsturen van een bestelling.
-
In de winkel hanteren wij een retourtermijn van 8 dagen. In de winkel geven wij geen geld terug. Je ontvangt een giftcard die ook online te besteden is. De giftcard is onbeperkt geldig.
-
De artikelen dienen ongedragen, ongewassen en onbeschadigd te zijn. Ook dienen alle kaartjes nog bevestigd te zijn aan het item.
-
Sierraden, panty's, tassen en overige artikelen uit de accessoires rubriek mogen niet geretourneerd worden i.v.m. hygiëne. Stuur je toch een bestelling terug? Dan zul je de bestelling weer terugontvangen en worden de verzendkosten in rekening gebracht!
-
De verzendkosten om te retourneren zijn voor de klant zelf.
-
De zonnebrillen mogen geretourneerd worden. Dit is voor eigen risico. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele beschadigingen die veroorzaakt worden door de transport.
-
Bikini's/badpakken mogen geretourneerd worden. Dit item mag alleen met een slipje gepast worden en de hygiëne strip moet in het broekje blijven zitten. Het item zal zowel bij het opsturen als bij het retour binnenkomen extra gecontroleerd worden ivm hygiene. Mochten wij beoordelen dat het item niet in goede staat (niet hygiënisch), geen hygiene strip meer bevatten of dat niet de juiste maat combinatie geretourneerd is zullen wij het item weer opsturen naar de klant, de verzendkosten hiervoor worden bij de klant in rekening gebracht.
Retourformulier | Pakbon
Bij je bestelling zit, vanwege milieuredenen, geen pakbon meer. Deze is wel altijd terug te vinden in je mail. Mocht de mail verkeerd zijn ingevuld of heb je de mail per ongeluk verwijderd? Dan kan je contact met ons opnemen, zodat wij hem naar je toe kunnen sturen. Print de pakbon uit en voeg deze toe aan je bestelling. Als je niet in bezit bent van een printer, kan je een los blaadje erbij doen met je ordernummer en gegevens erop. Zo weet de retourafdeling van wie het pakket afkomstig is.
Retourlabel downloaden
Joanne's Store bewaart uw persoonsgegevens niet langer dan strikt nodig is om de doelen te realiseren waarvoor uw gegevens worden verzameld. Wij hanteren de volgende bewaartermijnen voor de volgende (categorieën) van persoonsgegevens:
Een retourlabel aanmaken via onze webshop is een service die wij aanbieden, mocht dit niet lukken kan je een label aanmaken bij de Dhl of Post nl. Let op! Het retourlabel dient geprint te worden. Ben je niet in het bezit van een printer? Dan kan er een label aangemaakt worden bij een PostNL punt.
Retouradres
Joanne's Store
Kerkeplaat 11
3313 LC, Dordrecht
Terugbetaling
Terugbetaling van het tegoed voldoen wij binnen 14 werkdagen (ex verwerkingstijd van een bank). We storten het bedrag terug op de rekening waarmee betaald is. Bewaar uw verzendbewijs en track en trace code goed totdat uw retourpakket volledig juist aangekomen afgehandeld is.
Ruilen
Ruilen is niet mogelijk. Is het item niet naar wens dan kan deze retour gestuurd worden en kan via de webshop een nieuwe bestelling geplaatst worden.
Klachten
-
U dient een fabrieksfout of enig soort van mankement binnen 24 uur aan ons per mail te melden. Mocht u een later tijdstip dit melden, is er helaas geen reden tot enig soort van vergoeding. Wij proberen je klacht zo snel mogelijk te beantwoorden. Wacht geduldig op ons antwoord voordat er verdere acties ondernomen worden. De retourkosten kunnen namelijk achteraf NIET meer vergoedt worden.
-
In 1 maat artikelen kan altijd wat verschil zitten, wij behandelen dit niet als klacht.
-
kleuren kunnen soms iets wat afwijken door zon/dag licht, wij behandelen dit niet als klacht.
-
Onder de wettelijke bepalingen geldt tevens dan de klant een herroepingsrecht volgens de wettelijke norm heeft van 14 dagen.
-
Bij het aannemen van een open of beschadigd pakket van een postbezorger zijn wij niet aansprakelijk.
Vragen?
Als u nog vragen heeft kunt u altijd even contact met ons opnemen! Wij zullen zo spoedig mogelijk tijdens werkdagen reageren.
-
U kunt tijdens werktijden bellen naar 010-2237300
-
U kunt mailen naar info@joanneswebshop.nl
-
Privébericht versturen via Facebook
-
Privébericht versturen via Instagram