Verzending binnen 2 werkdagen
Elke woensdag en zondag nieuwe collectie
Twijfels? Je hebt 14 dagen bedenktijd
Product niet goed, geld terug garantie
Verzendkosten €4,95

Veelgestelde vragen

Pre order

Dit is een artikel wat al besteld kan worden op de webshop en een vertraagde levertijd heeft.  Het artikel staat op dat moment wel als op voorraad op de webshop (anders kan je niet bestellen).

Als je een bestelling hebt gedaan waarbij een pre order is besteld wordt de gehele bestelling tegelijk verzonden met het pre order item.

Als je een bestelling plaatst met de betaal optie afterpay zal je binnen 2 dagen een factuur per mail ontvangen. Afterpay ziet niet in of een bedrijf met pre order werkt. Bij afterpay heb je 14 dagen de tijd je factuur te voldoen en hierna krijg je eenmalig kosteloos een herinnering.

In het systeem kan je zelf een leverdatum kiezen, dit systeem is niet ingesteld op pre orders. Ook al kan je voor een eerdere leverdatum kiezen, de datum die bij het pre order artikel staat aangegeven blijft geldig. 

Voorraad artikelen

  • Een artikel kan weer op voorraad komen door middel van een pre order. (zie kopje pre order)

  • Wij weten niet altijd van te voren van alle artikelen of deze weer op voorraad komen. Wij raden dan ook altijd aan de webshop in de gaten te houden.

Dit kan gebeuren als je tegelijk met iemand het zelfde artikel besteld. Wie als eerste de bestelling afrondt zal het artikel ontvangen en zodoende gaat het uit jouw mandje.

Waarschijnlijk heb je een pre order item besteld, zie het kopje pre order.
Bestellen, verzenden en ontvangen

  • De meest voorkomende reden is dat je een pre order artikel heb besteld. Dit houdt in een vertraagde levering omdat het artikel nog binnen moet komen. Over het algemeen staat dit achter het artikel nummer en kleur vermeld.
  • Er is vertraging bij de Dhl, dit kan om verschillende redenen zijn. (wij zijn hier niet verantwoordelijk voor)
  • Er is een onjuist adres ingevuld waardoor het pakket niet verzonden kan worden. bijvoorbeeld een verkeerde postcode.
  • Het pakket is ergens anders afgeleverd. 
  • Heb je geen pre order besteld neem dan altijd na 2 werkdagen contact met ons op. 

  • Verzending binnen 2 werkdagen (een levering kan bij een postbedrijf een langere levertijd hebben), tenzij je een pre order hebt besteld. 
  • Heb je een pre order besteld staat de verzenddatum aangegeven.
  • Als blijkt dat een artikel niet leverbaar is door een voorraad fout kan het leveren langer duren.
  • Als er een onjuist adres is ingevuld kan het pakket niet verzonden worden en ontstaat er vertraging.
  • In het weekend wordt er op zondag niet geleverd.

  • Waarschijnlijk is de mail met bevestiging in je ongewenste/spam postvak terecht gekomen.
  • Het e-mail adres is niet juist ingevuld.
  • Je kan altijd contact met ons opnemen om te checken of je bestelling goed door is gekomen.

  • Ja, je ontvangt een track en trace code op het moment dat je pakketje is ingescand bij de DHL.
  • Controleer of de mail van DHL in je ongewenste/spam postvak terecht is gekomen.
  • Controleer of je wel het juiste email adres door hebt gegeven.

  • Het is niet mogelijk een online bestelling op te halen in de winkel. Omdat de webshop niet meer in de winkel is maar in Dordrecht.
  • De voorraad van de winkel en de webshop zijn afzonderlijk van elkaar.

Bestellingen kunnen NIET worden samengevoegd. Het bedrijf die onze pakketten inpakt heeft hier niet de mogelijkheid voor ivm de enorme drukte.

  • Het is niet mogelijk om artikelen toe te voegen aan een bestelling.
  • Wel is het mogelijk om een bestelling te annuleren, als deze nog niet verzonden is zodat er een nieuwe bestelling geplaatst kan worden.

In het systeem kan je zelf een leverdatum kiezen, dit systeem is niet ingesteld op pre orders. Ook al kan je voor een eerdere leverdatum kiezen, de datum die bij het pre order artikel staat aangegeven blijft geldig. 

Retourneren

Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen (zie voorwaarden) https://goparcel.nl/return/company/e269a578-5684-4dc1-9374-db7d81d81231.

De verzendkosten om te retourneren zijn ten alle tijden voor de klant zelf mits er iets anders is afgesproken met Joannes Store.

Bij het plaatsen van de bestelling wordt 4,95 aan verzendkosten gerekend, indien de gehele bestelling retour komt, worden deze verzendkosten vergoed. Bij een ideal betaling wordt 4,95 en het bedrag van het artikel(len) terug gestort. Bij een afterpay factuur worden de verzendkosten van 4,95 en artikel(len) gecrediteerd. De kosten om te retourneren zijn voor de klant zelf.

Ons advies is om de artikelen te voldoen die je hebt gehouden. De artikelen die retour gestuurd zijn worden door ons gecrediteerd binnen 8 werkdagen na binnenkomst.

Wij verwerken de retouren binnen 14 werkdagen na binnenkomst bij ons. Via je track en trace code kan je nagaan wanneer het is binnen gekomen bij ons.

  • Retouren kan naar Kerkeplaat 11, 3313 LC. Wij halen geen pakketjes op bij een service punt, let hier aub op, dit wordt als goedkoopste optie aangeboden.

  • Let er ook op dat je je oude label verwijdert of het nieuwe label hier overheen plakt, zodat het pakketje niet naar het oude adres wordt verzonden. Is dit wel het geval zijn wij hier niet verantwoordelijk voor.

  • Wij raden het wel aan om te retourneren met een track en trace code. Zo kan je altijd terug zien waar je pakketje zich bevindt en of deze al afgeleverd is.

  • Joannes Store is niet verantwoordelijk voor pakketjes die niet retour aankomen bij ons, via je track en trace code kan je nagaan waar je pakketje is en hier zelf een onderzoek voor op laten starten.

Als je een retourlabel aanmaakt via de link op onze website, is het label 5 werkdagen geldig. Houd hier rekening mee.
Contact & Social Media

  • Via de mail: joanneswebstore@gmail.com.

  • via een prive bericht op Facebook.

  • Via instagram in een prive bericht.

  • Telefonisch op 010-2237300.

  • Wij beantwoorden berichten tussen 9:00-17:30. M.U.V. de lockdown periode. Hierin kunnen de tijden verschillen. Buiten deze tijden om zijn wij niet aanwezig en beantwoorden wij geen berichten.

  • Vanaf vrijdag 17:30 tot en met maandag 11:30 worden er geen berichten beantwoord ivm zondag gesloten en maandag 11:30 open.

  • Heeft u buiten de bovenstaande redenen geen antwoord gehad probeer het dan telefonisch 010-223 73 00.

Klacht melden

  • Het is belangrijk dat je hier zsm contact over op neemt met ons per mail of een prive bericht via Facebook (binnen 24 uur na binnenkomst)

  • Je kan foto's mee sturen van het verkeerd geleverde item en je ordernummer vermelden.

  • Wij zullen een onderzoek op laten starten bij het bedrijf die onze pakketjes inpakt en verzend. zij zullen contact opnemen om het verkeerd geleverde artikel op te halen en het juiste te leveren. LET OP voor een onderzoek staan 8 werkdagen.

  • Via een ophaal verzoek wordt het verkeerd geleverde item OPGEHAALD. indien je op eigen kosten het pakket terug stuurt zonder overleg met ons kunnen de kosten hiervoor niet worden vergoed.

  • Het is belangrijk dat je hier zsm contact over op neemt met ons per mail of een prive bericht via Facebook. (binnen 24 uur na binnenkomst) Vermeldt hierin aub je bestelnummer en het ontbrekende artikel.

  • Wij zullen een onderzoek op laten starten bij het bedrijf die onze pakketjes inpakt en verzend. Zij zullen doormiddel van o.a. camera beelden nagaan of het artikel wel of niet is ingepakt. LET OP voor een onderzoek staan 8 werkdagen!

  • Heb je na 8 werkdagen nog niets vernomen neem dan aub contact met ons op.

  • Het is belangrijk dat je hier zsm contact over op neemt met ons per mail of een prive bericht via Facebook (binnen 24 uur na binnenkomst)

  • Je kan foto's mee sturen van het mankement in het item en je ordernummer vermelden.

  • Wij zullen met een oplossing komen indien het onder de garantie gevallen valt. https://joanneswebshop.nl/sdfsdfsfsdf/

Elke woensdag en zondag nieuwe collectie
Online ondersteuning
Cadeaubonnen
Gemakkelijk retourneren
Nieuwsbrief
Meld je aan op onze nieuwsbrief en ontvang 10% korting!
Algemene voorwaarden*
Wachtwoord opvagen
Toch inloggen?
Inloggen
Registreren
Al een account?
Inloggen
Inloggen
 0,00 0

Winkelwagen

Geen producten in de winkelwagen.