Wij geven geen garantie op enig soort van bedrukking of beplakking van een artikel. (Pailletten, Strassteentjes, studs, bolletjes, franjes of plakletters enz.)
Glitters en pailletten kunnen afgeven / loslaten. Wij behandelen dit niet als klacht.
Wij geven geen garantie op accessoires zoals oorbellen, kettingen, zonnebrillen, riemen, armbanden en hoeden.
Wij geven geen garantie op items die zijn gewassen, gestreken enz.
Bij alle schoenen E.D. geven wij 4 weken garantie op stiksels en zolen/hakken.
Wij geven geen garantie op gespen, ritsen, knopen of enig soort sluitingen.
Wij geven geen garantie op losse draadjes (afwerk draden)
Het pullen van kleding valt niet onder garantie. Pullen ontstaat dmv wrijving met andere materialen en daarvoor zijn wij niet verantwoordelijk.
Wij geven geen garantie op leatherlook broeken (coating laagje).
Wij geven geen garantie op lussen/ haken en pluis bij gehaakte (wollen) truien en vesten.
In het label van teddy jassen staat dat het gewassen kan worden, wij raden dit af.
In 1 maat artikelen kan altijd wat verschil zitten, wij behandelen dit niet als klacht.
Klachten
U dient een fabrieksfout of enig soort van mankement binnen 24 uur aan ons per mail te melden. Mocht u een later tijdstip dit melden, is er helaas geen reden tot enig soort van vergoeding. Wij proberen je klacht zo snel mogelijk te beantwoorden. Wacht geduldig op ons antwoord voordat er verdere acties ondernomen worden. De retourkosten kunnen namelijk achteraf NIET meer vergoedt worden.
In 1 maat artikelen kan altijd wat verschil zitten, wij behandelen dit niet als klacht.
kleuren kunnen soms iets wat afwijken door zon/dag licht, wij behandelen dit niet als klacht.
Onder de wettelijke bepalingen geldt tevens dan de klant een herroepingsrecht volgens de wettelijke norm heeft van 14 dagen.
Bij het aannemen van een open of beschadigd pakket van een postbezorger zijn wij niet aansprakelijk.
Vragen?
Als u nog vragen heeft kunt u altijd even contact met ons opnemen! Wij zullen zo spoedig mogelijk tijdens werkdagen reageren.